11 Mart 2014 Salı

Keçeden Uzay Oyuncak Seti

Eren'e yaptığım uzay temalı kapı süsünden sonra iki figür daha dikerek "Uzay Oyuncak Seti"ni oluşturdum. Önümüzdeki günlerde bu sete renkli yıldızlar, bulut, güneş ve aydede de dikip eklemeyi düşünüyorum.

Keçe ile ilgili araştırmalar yaparken füze örneğini başka bir arkadaşın sayfasında görerek yapmıştım ancak şu an sayfa aklıma gelmiyor. Eğer bu sayfaya rastlarsanız bana e-mail atabilir misiniz lütfen. Sayfanızı kaynak olarak göstermek isterim.

Keçeden uzay oyuncak seti ile ilgili sorularınız, fiyat bilgisi ve siparişleriniz için fulyaozbahcivanoglu@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.

Şimdi de figürlere yakından bakalım isterseniz:
Keçe Astronotumuz

Keçe Dünya

Keçe Füze

Keçe Gezegen

Keçe Kuyruklu Yıldız

Keçe Uzay Gemisi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder